יו"ר איגוד הרופאים קורא לחיסון צוותי הרפואה: "להגן על הלוחמים בחזית"

    צבי טסלר No Comments on יו"ר איגוד הרופאים קורא לחיסון צוותי הרפואה: "להגן על הלוחמים בחזית"

    בפניה דחופה למנכ"ל משרד הבריאות, כתב ד"ר פלדמן: "יש לחסן את את כלל הצוותים הרפואיים במנה שלישית – הם הלוחמים בחזית המאבק בקורונה וצריך להגן עליהם"

    צילום: Miriam Alster/Flash90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ארגון רופאי המדינה, ד"ר זאב פלדמן קורא הבוקר (שלישי) למשרד הבריאות, לחסן את כלל הצוותים הרפואיים במנת החיסון השלישית. "צריך להגן על הלוחמים בחזית המאבק במגיפה".

    בשלב זה, על פי החלטת משרד הבריאות מתחסנים במנה השלישית רק בני 60 ומעלה, וכן בעלי מחלות רקע הנמצאים בקבוצת סיכון. בנוסף בני 40 ומעלה שעובדים בבתי אבות ובקרבת קשישים.

    בפניה דחופה למנכ"ל משרד הבריאות, כתב ד"ר פלדמן: "יש לחסן את את כלל הצוותים הרפואיים במנה שלישית – הם הלוחמים בחזית המאבק בקורונה וצריך להגן עליהם. הצוותים הרפואיים היו הראשונים להתחסן ואם ישנה ירידה ברמת ההגנה החיסונית אז הם הראשונים שצריכים לקבל את מנת הבוסטר השלישית על מנת להגן עליהם".

    פלדמן הוסיף: "הצוותים הרפואיים הם החזית של המאבק בנגיף ונמצאים ברמת סיכון גבוהה יותר להידבקות (כל מאומת לקורונה יפגוש איש צוות רפואי) וחייבים לספק להם את מלוא ההגנה".

    כמו כן, כתב פלדמן "לצד הזינוק בחולים הקשים כבר היום כ-800 עובדי מערכת הבריאות מושבתים בשל היחשפות לנגיף הקורונה מתוכם כ-300 רופאים ורופאות, אחים ואחיות. אי אפשר להילחם במגיפה ללא עובדי מערכת הבריאות. אני קורא לאנשי המקצוע במשרד הבריאות להורות בהקדם על מבצע חיסון שלישי לכל עובדי מערכת הבריאות. זה גם יגן עליהם וגם יסייע בהסברה לציבור הרחב על חשיבות ההתחסנות לקורונה".



    0 תגובות